Know-how

Od 20 lat z sukcesami zajmujemy się przemienianiem produktów, pomysłów i pasji w marki, które weryfikuje rynek. Odnoszą one prestiżowe sukcesy, tworzą nowe kategorie, zdobywają nagrody. Nasz unikalny know-how jest sumą wielu wysłuchanych historii a każda z ich zaczyna się od spotkania z człowiekiem i stojącym przed nim wyzwaniem. Ponieważ dla nas kreatywność łączy się z takimi pojęciami jak: ciekawość, cierpliwość i czujność, najpierw słuchamy. Stawiamy pytania, by lepiej zrozumieć.
Dzięki Twoim odpowiedziom, wspólnie możemy dookreślić to wyzwanie. Widzimy w tym szanse na zwiększenie potencjału użyteczności. Wspieramy się reaserchem, badaniami, prototypowaniem, intuicją i doświadczeniem. Śledzimy najnowsze trendy i je współtworzymy. Dla nas słowo „nowoczesny” jest puste tak, jak design, który nie pełni określonej funkcji.
Marki potrzebują dystansu, ponieważ ostatecznie są weryfikowane przez konsumentów, obdarowywane społecznymi emocjami i traktowane jako uczestnicy szeroko rozumianej kultury. Traktujemy design jako efektywne i praktyczne narzędzie do realizacji celów klienta. Dzięki temu, że stawiamy na zrozumienie obietnic jakie stoją za Twoimi wyzwaniami, potrafimy je przekuć w najbardziej trwałe inwestycje - marki. Te spełnione, pozostają na długo z konsumentami.

Cechy szczególne
Po pierwsze zebrane doświadczenie, z  zakresu projektowania oraz edukacji w połączeniu z zaufaniem wielu Klientów, sprawiło, że często podejmujemy współpracę z Klientami, którzy po raz pierwszy podejmują działania związane z wykorzystaniem przewag i profitów płynących z dobrego projektowania. Lubimy wspólnie wyruszać w  takie pierwsze podróże.
Dowiedz się więcej: brand o’clock, Octim

Po drugie, korzystamy z naszego know-how w  sytuacjach zmiany / rozwoju / kryzysu / kiedy pojawia się nowy impuls do działania i potrzebny jest audyt portfolio, znalezienie wartości marki i produktów, a następnie ułożenie całości na nowo.
Dowiedz się więcej : Korbo, Whisky Baczewski, Mebelux

Dr hab. Maciej Konopka jest profesorem Akademii Sztuk Pięknych w  Warszawie, gdzie od X lat prowadzi wyjątkową pracownię Projektowania Opakowań. Podejmuje na niej wiele istotnych społecznie i gospodarczo zagadnień, tj.: redukcja i optymalizacja opakowań, zero waste, zrównoważony rozwój, przemysł kosmiczny, opakowania na żywność z insektów, opakowania na mięso hodowane z komórek

Dr hab. Maciej Konopka jest członkiem jury konkursu Jutronauci organizowanego przez Gazetę Wyborczą i Kulczyk Investment. Odpowiada za kategorię ekodesign.

 

 

Brand o'clock

Brand o'clock

Zebrane doświadczenie pozwoliło nam na wypracowanie nowej formuły konsultacji, które skupiają się na zgadnieniach związanych z marką. Do Państwa dyspozycji, w pełnym zaufaniu, oddajemy kilkanaście godzin z naszego czasu w miesiącu, by w przyjaznej atmosferze wspólnie zastanowić się nad rozwojem Państwa marek.

Więcej o Brand o'clock przejdź
Brand Navigator

Brand Navigator

Autorskie narzędzie badawczo-projektowe stworzone wspólnie z działem innowacji Kantar Polska. Pozwala, w krótkim czasie przebadać w modelu jakościowym wiele scenariuszy wybranego projektu, tak by wspierać najważniejsze procesy decyzyjne. Optymalizuje czas i koszty procesów strategicznych.

Więcej o Brand Navigator przejdź