Case studies

Design jest dla nas narzędziem komunikacji, przekazywania i wywoływania emocji, przedstawiania i spełniania obietnic. Ma zawsze swoją funkcję i cel. Tak też myślimy o brandingu i packagingu, które są dla nas z nim ściśle powiązane. To również składowe strategii, myślenia do przodu o obiektach i przekazach, z którymi będą spotykać się najbardziej wymagający odbiorcy - konsumenci. Oto kilka wybranych case’ów, które pokazują nasze podejście.

Cydr Lubelski

Cydr Lubelski

Branding i Opakowania

Ziemianie Projektują

Ziemianie Projektują

czyli jak wykorzystać wzornictwo w walce z plastikiem.

WK DZIK

WK DZIK

Rebranding

Wahapahapa

Wahapahapa

Fikcyjna autentyczność czyli jak sprzedać orzeszki nerkowca w Tanzanii?

Day Up

Day Up

Branding i Opakowania

Korbo

Korbo

Rebranding i Opakowania

Octim

Octim

Branding i Opakowania