W ramach prac nad odświeżeniem wizerunku Bony, zrealizowaliśmy projekt redesignu etykiet sosów kanapkowych, które występują w dwóch formatach: tuby i słoki.
Zaproponowane wytyczne dla marki, które skupiły się na kolorze i warzywach, wprowadziliśmy również w przypadku popularnej kategorii sosów kanapkowych. Ze względu na zróżnicowane formaty poszukiwaliśmy formy, która będzie łatwa w adaptacji, a jednocześnie zagwarantuje wyróżnienie na półce dla całego bloku oferty. W efekcie, po odrzuceniu pełnych graficznych przeszkadzajek, które postarzały poprzednie etykiety, otrzymaliśmy czyste i konkretne propozycje, mówiące o zastosowaniu lub jakości składników. Zamiast popadać w sztuczny, hiperrealistyczny wizerunek sosów, poszliśmy w stronę rycin i skojarzeń z bardziej lokalną kuchnią.
Dzięki tym zabiegom, Bona rozpoczęła intensywny proces zjednywania sobie konsumentów i handlowców w sieciach ogólnopolskich.