To wszystko brzmiało intrygująco i stanowiło podstawę dla naszych poszukiwań. Jednocześnie musieliśmy zmierzyć się z wyzwaniem jakim było umieszczenie samego produktu w opakowaniu typu pounch. Stosowane dotychczas jedynie w przekąskach dla małych dzieci oraz specyfikach dla sportowców, mogło budzić opory wśród dorosłych konsumentów, do których nowa marka miała być kierowana. Zastosowanie opakowania, na które zdecydował się Klient, dawało jednak możliwość stworzenia propozycji, którą łatwo schować do damskiej torebki czy kieszeni marynarki i ograniczyć ryzyko pobrudzenia się.
By pokonać tę przeszkodę odwołaliśmy się w projektowaniu do światowych trendów w designie, które zdefiniować można wokół takich pojęć jak: redukcja, minimalizm, czystość i szczerość. Właśnie to ostatnie pojęcie, miało decydujący wpływ na kształtowanie finalnego projektu. Pokazaliśmy naturalne owoce, dużo bieli i jasną tonację kolorystyczną. Przyjęte założenia pozwoliło na stworzenie konceptu, który w jeszcze jeden sposób pozostaje zgodny ze światowymi