W ramach prac nad odświeżeniem wizerunku Bony, zrealizowaliśmy projekt redesignu etykiet sosów dań gotowych.
Warzywa kuszą nas kolorami i bogactwem form, dlatego eksponowanie barw stało się jednym z podstawowych wyróżników BONY. Dotychczasowe opakowania, choć pełne ozdobników, ginęły na półkach i nie dodawały wartości produktom. W nowym podejściu, po redukcji, mogliśmy skupić się na dużej powierzchni etykiety i wykorzystując barwne aple tła w połączeniu z akwarelami składników zbudować jakościowy przekaz, widoczny z daleka na półce. Istotnym elementem tego nowego podejścia, było stworzenie powtarzalnej, centralnej kompozycji z odnowionym logiem Bona na czarnej patce i nawiązującym do włoskiego designu, bo w końcu mówimy o marce, inspirowanej dziedzictwem Bony Sforzy, krojem pisma określającym nazwę danego produktu.
Dzięki tym zabiegom, Bona rozpoczęła intensywny proces zjednywania sobie konsumentów i handlowców w sieciach ogólnopolskich.