Cydr Lubelski

Alkoholowe

Kreacja wizerunku marki Cydr Lubelski była dla nas szczególnie interesującym zadaniem z uwagi na unikatowy charakter produktu. Projektując pierwszy polski cydr, staraliśmy się podkreślić jego najważniejsze wyróżniki – regionalność, nowoczesność i alternatywę względem innych gatunków alkoholi dostępnych na rynku. Wartości te komunikuje już bezpośrednio sama nazwa. Prosty, czytelny przekaz zawiera również minimalistyczna etykieta, gdzie na białym tle jedynymi wyróżniającym się elementami są logo, podstawowe informacje o zawartości oraz trzy zielone, soczyste jabłka - symbol polskości.

Kreacja marki zaproponowana przez Brandy Design spotkała się z szeroką akceptacją rynku. Nowoczesny design i klarowny przekaz sprawiły, że w ciągu dwóch lat od wprowadzenia Cydru Lubelskiego stał się on bezkonkurencyjnym liderem w swojej kategorii, a jego uznanie wśród konsumentów wciąż rośnie.

Praca naszego zespołu została uhonorowana srebrną statuetką Effie 2015

Przejdź do Case Study przejdź