Energetyczny poranek
Nasze zadanie polegało na unowocześnieniu i wpisaniu marki w dzisiejsze trendy łączące kolor, czyli energię tak potrzebną o poranku z komunikatami graficznymi wspierającymi nawigację dla danego targetu.
Dla Foodwell Polska (dawny Bakalland) przeprowadziliśmy redesign marki parasolowej płatków śniadaniowych Mr. Breakfast, które trafiają w eksporcie do kilkudziesięciu krajów!
Światowa premiera projektu miała miejsce na targach Anuga 2023 w Kolonii.
Nasze zadanie polegało na unowocześnieniu i wpisaniu marki w dzisiejsze trendy łączące kolor, czyli energię tak potrzebną o poranku z komunikatami graficznymi wspierającymi nawigację dla danego targetu.
We wszystkich dziecięcych i smakowych płatkach pojawiają rysunki przyjaznych postaci.
To nawiązanie do starszych wersji. Lżej, prościej i przestrzenniej, by dać więcej miejsca energii i kolorowi, które tworzą mocny blok na półce i zdejmują odrzucaną przez współczesnych konsumentów sztuczność.
Dzis Mr. breakfast mówi też prostocie i jakości. Widać to również w wytaliowanych z pomocą grafiki wersjach fit, gdzie zrezygnowaliśmy z wizerunku kobiety, na korzyść unisexowej smukłości i lekkości. To też elelement uwspółcześnienia marki, która może kierować swoją ofertę do szerszej grupy odbiorców, zarówno jesli chodzi o płeć jak i aspekty kulturowe.
Dopełnieniem redesignu Mr.Breakfast jest wprowadzenie większych, przyjaźniejszych napisów, zarówno tyczy się to odświeżonego loga marki jak i samych nazw poszczególnych płatków.
Nowy wizerunek opakowań zdecydowanie ułatwia rozmowy z handlem oraz wpisuje się w dzisieją półkę, która musi również uwzględniać zmiany trendów wizualnych w komunikacji, niezbędnego składnika do płatków, czyli mleka lub roślinnych alternatyw.