Brandy Design
BRANDY DESIGN istnieje od 2001 roku. Jako agencja brandingowa zajmujemy się tworzeniem wizerunku firm, marek, wydarzeń kulturalnych i produktów, w tym także projektowaniem opakowań. Nasze doświadczenie w reklamie i marketingu sprawia, że rozwiązania przez nas proponowane mają nie tylko walory nowoczesnego designu ale, co równie ważne, są skutecznymi środkami, mogącymi radykalnie zmienić obraz marki w oczach konsumenta i bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierzymy, i mamy na to dowody w postaci sukcesów naszych klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny brand design są jednymi z najlepszych narzędzi sprawnego marketingu. Poza działalnością stricte brandingową zajmujemy się również projektowaniem ekspozycji.
W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy szerokie i potwierdzone wieloma sukcesami (Nagrody EFFIE, KTR) doświadczenie w obsłudze zarówno marek lokalnych (Octim, SYS, Dobra Kaloria) jak i międzynarodowych korporacji z różnych dziedzin gospodarki (Stock, Ernst&Young, Irving). Poprzez liczne publikacje w pismach branżowych, wykłady w BCC, na targach Packaging Innovations i konferencjach np. Packaging: Marketing & Technology organizowanych przez PWN oraz uczestnictwo w pracach STGU bierzemy aktywny udział w popularyzacji dobrego designu w Polsce.

Dr Maciej Konopka
Jest absolwentem Wydziału Grafiki ASP w Warszawie: dyplom z plakatu u prof. Macieja Urbańca i z rysunku u prof. Janusza Przybylskiego.Grafik projektant zajmujący się głównie grafiką wydawniczą, tworzeniem systemów identyfikacji wizualnej, grafiką wystawienniczą a także projektowaniem opakowań. W latach 1995-98 w McCann Erickson i DDB tworzy projekty i wyróżniane kampanie reklamowe dla Gillette, Cocacola, Casio, RJR, OralB, Timex, Multichoice, Centertel, Seat, Elf, Castorama i innych. W 1999 otwiera jeden z pierwszych w Polsce butików kreatywnych "Garaż". Autor nazwy Orlen na zlecenie firmy Codes, oraz licznych, zrealizowanych z Brandy Design projektów dla m in. Ernst &Young, Delloitte, Credit Suisse, STOCK Polska, Urzędu Miasta St. Warszawy, Zachęty, Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków, Twórca manuali wielu marek m.inn. Heyah, Żołądkowa Gorzka, Partii Kobiet, AmbraSA, Elektroeko, Ekoproduktu, Fabryk Lnu Żyrardów. Autor oprawy graficznej wystaw „Sztuka Wszędzie” Zachęta 2013,a wraz z projektem „Warszawa Warsze” MHŻP 2014 Wieloletni Członek Zarządu STGU, SAR i Klubu Brand Design. Od 2013 członek Rady Doradczej Organizacji Pozarządowych przy MKiDN. Reasercher i juror wielu konkursów, w tym STGU "Projekt Roku" i Polskiego Konkursu Reklamy KTR w kategorii Design. Autor publikacji o projektowaniu m.in w 2+3D, Visual Communications, Packaging Polska, Opakowania. Jest adjunktem na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie, gdzie od 2009 prowadzi Pracownię Projektowania Opakowań i Marek.

Jakub Śwircz

 

Jest absolwentem Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Przez długi czas pracował na poziomie międzynarodowym w sektorze kreatywnym z takimi twórcami jak: Tomasz Gudzowaty czy Grzegorz Jarzyna. W latach 2006-2010 współprowadził luksusowy projekt prywatnej galerii sztuki dla firmy Yours. Współpracował z takimi firmami jak: Canon Polska, Epson Polska. Doradzał strategicznie między innymi: polskiemu oddziałowi Leica. W 2013 roku pracował jako strateg w Scholz&Friends brał udział w pracach przy takich markach jak: Pajak Sport, Kaufland i Polskich Bankach Żywności. W latach 2012-2014 był współpracownikiem Polskiego Radia. W latach 2011 -2014 wykład kulturę wizualną w Warszawie i Krakowie na Akademii Fotografii. Członek licznych jury międzynarodowych poświęconych fotografii. W Brandy Design jest partnerem zarządzającym.

 

 

Łowicka 21a | 02-502 Warszawa | +48 22 845 66 16 | recepcja@brandy.pl
© Brandy 2012