Wyzwaniem było przejście od bardzo klarownej komunikacji w obszarze opakowań szklanych, gdzie głównie widoczne było geometryczne logo, do rozwiązań dla puszek. Tutaj mieliśmy do czynienia z innym kształtem i nowymi strategicznymi zadaniami dla marki, związanych z chęcią poszerzenia grupy docelowej i zwiększenia ekspozycji. Nasze poszukiwania skoncentrowały się głównie na wewnętrznych inspiracjach, czerpiąc z smaku i struktury samej kombuchy, co doprowadziło nas do organicznej abstrakcji. Dodanie srebrnego akcentu miało poprawić jakość, a asymetryczne akcenty dodają im żywego charakteru.
Naszym celem było stworzenie inspirującego i nowoczesnego projektu marki, czerpiąc z charakterystycznej tekstury grzybów kombucha oraz prostoty składu napoju. Dzięki jasnym etykietom nasze rozwiązanie oddaje istotę marki, przyciągając klientów oryginalnością i nowoczesną estetyką. Ten projekt stanowi znaczący kamień milowy w rozwoju marki CUDO Kombucha, otwierając drogę do większego zainteresowania konsumentów i obecności na rynku.