BASA to nowa na rynku marka naturalnych bio kosmetyków. Strategię marki oparliśmy na szczerości i prostocie, które wynikają z samego charakteru produktu.
Logotyp złożony z wpisanej w kwadrat nazwy opiera się geometryzującym, symetrycznym układzie, dzięki czemu prosty zestaw liter zyskuje nieco abstrakcyjny wymiar. Tuż pod nim znajduje się analogiczne, wypełnione intensywnym kolorem pole z informacją o rodzaju produktu. Jest to jedyny barwny element opakowania. Dynamizuje on kompozycję i umożliwia szybką identyfikację produktu. Układ ten powtórzony został na etykiecie buteleczki.
Produkty te są jednoskładnikowe, ale cechują się dużą wartością odżywczą i szerokim spektrum zastosowań. Minimalistyczne opakowanie odwzorowuje ten uniwersalizm oraz budzi zaufanie i poczucie bezpieczeństwa u konsumenta. Brązowy, niepowlekany karton zdobi delikatna, ledwo zauważalna siatka, imitująca słoje drzewa i podkreślająca naturalne pochodzenie składników. Tak więc olejek i jego opakowanie, to nomen omen esencjalizm w czystej postaci.