Nanobiotic to nowa marka preparatów o działaniu antybakteryjnym, antygrzybiczym i regenerującym, których składnikami są nanocząsteczki srebra, złota i miedzi. Brandy Design odpowiedzialne było w całości za kreację marki, począwszy od namingu i strategii, po projekty opakowań i komunikację.
Dla Nano-Tech Polska stworzyliśmy kilka lat wcześniej linię produktów Nanobiotic, NanoBioCare i NanoBioClin. Design opakowań został wówczas doceniony srebrną statuetką KTR. Zmiana koncepcji marketingowej wymusiła przebudowę struktury marki i dostosowanie jej strategii do nowych okoliczności rynkowych. Naszym celem stało się stworzenie jednej, silnej marki NANOBIOTIC.
Obecna komunikacja wizualna to połączenie wzbudzającego zaufanie minimalizmu z efektownym podkreśleniem szlachetnych składników oraz potwierdzonej certyfikatem jakości. W konsekwencji produkty linii Nanobiotic MED są odbierane jako profesjonalne, skuteczne i nowoczesne.