To przykład masowej innowacji na rynku konsumenckim, przy których tak lubimy pracować. Pierwsze wino w stylu prosecco, ale bez 0%. Kto inny mógłby je zaproponować niż jedna z najpopularniejszych marek win musujących?
Dla tego projektu musieliśmy zmierzyć się z niebieskim wyzwaniem jakim jest eksplorowany kod kolorystyczny w produktach bezalkoholowych. W piwach niebieski może być podany wprost, ale dla wina - potrzebna była pewna delikatność i zachowanie elegancji. Cechy, te mają znaczenie dla konsumentów, a w szczególności dla kobiet.
Nowy layout musieliśmy również pogodzić z całością portfolio CC, tak by zachować jego suwerenność wewnątrz bogatej rodziny.
Szukając najlepszego rozwiązania postawiliśmy na szczerość i minimalizm. Nazwa mówi wszystko, błękit to podkreśla, butelka dopowiada, a lekkość i kobiecość nowej propozycji akcentuje znak marki - zaprojektowane przez nas skrzydła, obecne na każdej butelce.