Rebranding klocków KORBO

Identyfikacje wizualne

Rebranding i repozycjonowanie polskiej marki klocków edukacyjnych dla dzieci. Przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie strategii marki oraz z projektem materiałów CI i stroną internetową.
Zostaliśmy zaproszeni do przeanalizowania produktów pod kątem wzornictwa, komunikacji oraz pozycjonowania. W trakcie prac kreatywnych korzystaliśmy z uwag najważniejszych odbiorców: dzieci oraz ich rodziców. Naczelną zasadą było dla nas ułatwienie zrozumienia tego czym, klocki KORBO są i jaką zabawę poprzez ruch kolejnych kół zębatych oferują.

KORBO to innowacyjne klocki dla dzieci oparte na mechanizmie koła zębatego. Blisko 4 lata temu zostały opracowane przez polską firmę Remi i wprowadzone na rynek zabawkarski. W 2016 roku KORBO dostało polską nagrodę Zabawki Roku.

Dzięki rebrandingowi powstała marka z nowym potencjałem i międzynarodowym wizerunkiem, podkreślanym poprzez zróżnicowanie kulturowe i rasowe dzieci uśmiechających się z opakowań. Efektowna i energetyczna kolorystyka opakowań została oczyszczona ze zbędnych informacji i graficznych motywów, zgodnie z tendencją jaką widać wśród europejskich producentów zabawek edukacyjnych.