Every European Digital

Identyfikacje wizualne

Every European Digital, w skrócie EED – to młoda firma z obszaru internetu rzeczy. Klient, zdając sobie sprawę ze statystyk, które pokazują, że jakkolwiek startupów u nas otwiera się wiele, niewielki procent z nich wyrasta poza pomysł i zaczyna funkcjonować, zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w redesignie przygotowanego przez siebie logotypu, tak by był on zgodny z jakością samego, unikatowego dzięki doświadczeniu w obszarze analityki danych, produktu. Naszym celem nie było przebranie marki, dodanie nienależących się jej wartości, a jedynie ubranie w należne jej: lekkie, nowoczesne, kojarzące się z technologią, sygnałem i nadajnikiem szaty. Finalnie zaproponowaliśmy rozwiązanie, które futurystyczne możliwości jakie daje internet rzeczy, zamyka w miękkiej, kolistej formie, oswaja je i obiecuje bezpieczeństwo. Dopełnieniem projektu jest wybrany odcień niebieskiego – technologicznego koloru, który współgra z wyobrażeniem o sygnale nadawanym z urządzeń.