Klient: Vini e affini
Produkt: Identyfikacja wizualna WINE CORNER

Wine Corner, elitarny dystrybutor win włoskich rozwijający koncepcję wine baru, pragnął stworzyć nowy logotyp zawierający w sobie ciepłe, lekkie tony, winną atmosferę dobrych spotkań i bezpretensjonalność.

W wyniku naszej pracy powstało logo wpisane w zgeometryzowane serce, złożone z symetrycznie przenikających się kieliszka i butelki. Stonowane szarości i czerwienie dobraliśmy do oczekiwanego bezpretensjonalnego charakteru marki, która oferuje najlepsze wina w przyjaznej atmosferze. Trójbarwna kompozycja znaku graficznego, tradycyjny font szeryfowy kojarzony z etykietami dobrych win oraz logo wpisane w kształt serca to połączenie trzech najważniejszych wymogów stawianych przez klienta: kryterium nowoczesności, odwołania do emocji miłośników win segmentu premium oraz nawiązania do nazwy.

Łowicka 21a | 02-502 Warszawa | +48 22 845 66 16 | recepcja@brandy.pl
© Brandy 2012